Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt un om normal, îmi place să cred. De dorul jurnalului meu cu coperți verzi din piele și foi galbene, neliniate, m-am apucat sa scriu aici. Sper să vă placă. Si dacă nu vă place, eu tot o să scriu. O să scriu pentru mine și pentru sufletul meu...

cum preferati sa va vopsiti peretii in living?

luni, 11 februarie 2008

Se poarta MANSARDA

Oricine are un pod la casa poate sa-l foloseasca pentru a crea noi spatii. Spatiile noi pot fi transformate in dormitoare, in spatii de depozitare sau in open-space-uri in care se pot amenaja niste spatii de joaca pentru copii sau spatii de relaxare pentru toata familia si prieteni. Iata un fost pod care s-a tranformat intr-o mansarda generoasa in care proprietarii au dorit sa amenajeze niste spatii exclusive pentru fiica lor.



Asa arata inainte

Transformarea podului - in timpul lucrarilor de consolidare











Spatiile care s-au dorit a fi in aceasta mansarda sunt urmatoarele:
- dormitor
- birou
- living+loc de joaca
- sauna
- baie
- spatiu tehnic pentru centrala termica












Iata ce a iesit:








8 comentarii:

Anonim spunea...

http://mansarda.ablog.ro

Anonim spunea...

ffoooaaarrrrttteeee foarte tarrreee!!!
felicitari ! este foarte misto !!
vreau si eu :((

Anonim spunea...

intrebare...ce solutie ai optat pentru podea,ma refer la tot, de la sapa daca ai turnat sau ai pus osb, polistiren etc.

Oti spunea...

Din fericire, sau din nefericire, exista o placa din beton foarte subțire peste etaj. Peste aceasta s-a turnat sapa, după care folie pentru parchet, apoi parchet laminat.

Pentru pardoseala cum zici tu, formata din straturi de polistiren, osb, etc o sa revin cu un alt articol. mai vino pa la mine, si o sa vezi in curand o alta mansarda, cul alte solutii tehnice.

Numai bine!

Anonim spunea...

Salut,
am vazut pozele pe care le-ati facut cu mansarda d-vs..sunt super.
Am si eu o mansarda, pe care as dori sa o fac locuibila.
Singura problema ar fi ca nu stiu cu ce sa umplu golurile dintre dulapii din planseul podului care sustin popicii care preiau tensiunea de la acopris.Constructorul mi-a dat doua variante..una ar fi umplerea pina la nivel cu o sapa usoara sau termobeton(cu perle de polistiren) peste care se vine cu parchet, gresie, etc....si a2a varianta ar fi dulapi montati transversal printre dulapii existenti, apoi acoperirea cu placi de OSB de 18mm sau mai groase....apoi gresie, parchet, etc.
Problema care este ...la prima varianta mi-e frica sa nu se infiltreze apa din sapa...in tavanul de la etajul 1...si a2lea lucru..e ca la aceasta varianta s-ar izola foarte mult..si eu nu am nevoie de asta...eu vreau sa se duca caldura prin planseu..spre mansarda......la a2a varianta nu stiu cu ce sa umplu golurile rezultate din caroiajul dulapilor din planseu.(ma gandesc la rozatoare).....Personal, as prefera a2a varianta....dar nefiind constructor nu stiu ce sa zic...poata ma ajutati cu un sfat(am mare nevoie)...la drewhpd@yahoo.com
Va multumesc,
Cu stima,
Andrei TOCITU

Oti spunea...

@Andrei TOCITU

1. golurile dintre grinzile de lemn le puteti umple cu polistiren de 10 cm sau vata minerala
2. varianta sapei nu este indicata la un plafon de lemn, intrucat acesta este flexibil si sapa o sa crape.
3. optati pentru varianta de acoperire cu placi de OSB peste care aplicati pardoseala elastica: parchet, linoleum, mocheta, etc.
4. cand aplicati OSB-ul nu-l prindeti in holsuruburi de la inceput, lasati-l nefixat macar o saptamana, dupa care puteti sa-l fixati sau sa-l lasati neprins, prin propria greutate
5. caldura nu va trece prin planseu in mansarda, incercati un sistem de incalzile local pentru eficienta
6. problema rozatoarelor se rezolva prin aplicarea pe toate elementele de lemn a unei solutii speciale impotriva rozatoarele si parazitilor. se gaseste in brico-store sau in alte magazine de specialitate. in niciun caz nu treceti la finisaje pana nu tratati tot lemnul, altfel va fi atacat de carii inainte sa ajunga soriceii la el.

Sper ca v-am putut fi de folos. Va astept cu orice nelamurile atunci cand aveti nevoie.
Spor la treaba

Anonim spunea...

observ ca de ceva vreme nu s-a mai scris...sper ca am sanse la un rasp....eu stau la bloc si ultimul etaj si di fericire am si o mansarda(mai bine spus pod)....din cauza ca acoperisul este cu un singur versant am luat hotararea da a face mici modificari deoarece de la jumatate lui nu imi permite inaltimea ca sa-l izolez...si am hotarat dintr-o jumatate sa fac o terasa iar cealalta parte sa ramana o camera... intrebrea mea este ce solutii sunt pt o terasa in regim de sapa specific ca intre apartament si mansarda este doar un strat de ghips carton - vata sticlata - de la sine inteles grinzi de lemn cu distanta intre ele de 60 cm iar ca pardosea scanduri de lemn....multumesc pt timpul acordat

Oti spunea...

Va rog sa-mi scrieti pe email: otiliapirlea@Yahoo.com si va voi răspunde. Numai bine!

flux-reflux

Clicky Web Analytics