Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt un om normal, îmi place să cred. De dorul jurnalului meu cu coperți verzi din piele și foi galbene, neliniate, m-am apucat sa scriu aici. Sper să vă placă. Si dacă nu vă place, eu tot o să scriu. O să scriu pentru mine și pentru sufletul meu...

cum preferati sa va vopsiti peretii in living?

vineri, 1 februarie 2008

camera unei domnisoare de 11 ani

cea mai mare problema era ca in camera nu exista un spatiu destinat depozitarii hainelor. tanara domnisoara in varsta de 11 ani avea nevoie de dressing personal si un spatiu unde sa se aranjeze. spatiul generos al camerei si grinda existenta mi-au permis realizarea separarii spatiilor prin crearea unui perete vertical. in acest fel dormitorul spatiul s-a capatat doua functiuni distincte. peretele nou construit l-am realizat astfel incat sa permita patrunderea luminii la dressing si totodata, sa fie si un mic spatiu de depozitare pentru jucariile inca prezente in camera copilei. culorile le-am ales impreuna cu mica proprietara, iar fiecare detaliu l-am discutat cu ea.








Un comentariu:

Elena Avadanii spunea...

O domnisoara cu adevarat fericita...:)...

flux-reflux

Clicky Web Analytics