Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt un om normal, îmi place să cred. De dorul jurnalului meu cu coperți verzi din piele și foi galbene, neliniate, m-am apucat sa scriu aici. Sper să vă placă. Si dacă nu vă place, eu tot o să scriu. O să scriu pentru mine și pentru sufletul meu...

cum preferati sa va vopsiti peretii in living?

joi, 21 februarie 2008

biblioteca din living

Fie ca este o polita, fie ca este un corp voluminos cu spatii de depozitare, suport pentru aparatura video-tv si numeroase rafturi pentru carti, biblioteca este nelipsita intr-un living. Cu un design clasic sau modern, din lemn masiv sau din pal, din gips carton sau sticla, biblioteca este cea care da unitate livingului.
Va propun mai jos sa parcurgem impreuna cateva imagini cu biblioteci, mici sau mari, voluminoase sau minimaliste, in culoarea lemnului sau vopsite in culori vii, asortate cu peretii sau cu textura canapelelor.


































4 comentarii:

Anonim spunea...

cititi blog-ul intreg, destul de bine

bogdan spunea...

ma ocpu cu pictra decor, aplicare foita aur argint, imitatii marmura, lemn, bronz
parchet, tapet etc
http://drawing-arena.blogspot.com/
0727647217 daca te intereseaza o colaborare

Anonim spunea...

cam jenante randarile

Oti spunea...

@anonim: multumesc :)

flux-reflux

Clicky Web Analytics