Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt un om normal, îmi place să cred. De dorul jurnalului meu cu coperți verzi din piele și foi galbene, neliniate, m-am apucat sa scriu aici. Sper să vă placă. Si dacă nu vă place, eu tot o să scriu. O să scriu pentru mine și pentru sufletul meu...

cum preferati sa va vopsiti peretii in living?

luni, 11 februarie 2008

banc2

la intrebarea: ce e mai bine sa ai amanta sau nevasta?
arhitectul spune:
- si una si alta - ca atunci cind esti la amanta spui ca esti la nevasta iar cind - - esti la nevasta spui ca esti la amanta
si asa mai ai si tu timp sa lucrezi

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bancul de la prietena ta tot arhitecta e defapt despre ingineri... si e cam asa:
la intrebarea: ce e mai bine sa ai amanta sau nevasta?
doctorul: amanta - dupa nopti lungi petrecute la spital cine mai are timp si de sotie
arhitectul: sotie - romantism, viata in doi, poezie...arta...
inginerul: (si aici citez) si una si alta - ca atunci cind esti la amanta spui ca esti la nevasta iar cind - - esti la nevasta spui ca esti la amanta si asa mai ai si tu timp de proiectele tale

... si hai sa-ti spun si eu un banc despre arhitecti:
ce este un arhitect??????
un individ care n-a fost suficient de barbat sa se faca constructor dar nici suficient de homosexual sa se faca stilist ;)

flux-reflux

Clicky Web Analytics