Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt un om normal, îmi place să cred. De dorul jurnalului meu cu coperți verzi din piele și foi galbene, neliniate, m-am apucat sa scriu aici. Sper să vă placă. Si dacă nu vă place, eu tot o să scriu. O să scriu pentru mine și pentru sufletul meu...

cum preferati sa va vopsiti peretii in living?

luni, 21 aprilie 2008

este momentul sa investiti in imobiliare!




este momentul sa investiti in imobiliare! dar nu in romania. in america. pentru cine doreste sa-si cumpere o casa cu teren cat o padure romaneasca, o casa cat un palat de-al lui becali, la un pret modic, jumatate din pretul unui apartament din dorobanti, acum are sansa sa faca asta. acum e momentul sa-ti cumperi un palat de vis intr-un aer lipsit de poluare, pe un teren cat vezi cu ochii, inconjurat de paduri prin care zburda caprioarele, un poienis in care susura un paraias din care sar veseli pestisorii... sau poate vreti sa va achizitionati un apartament la inaltime, in centrul new-york-ului, cu paza la scara blocului, complet mobilat si utilat, cun un wiew de vis...si toate astea la mai putin de juumatate din pretul unui apartament langa casa poporului, de-a lungul celor mai poluate artere din europa.

pentru cine vrea relatii despre "paradis" si s-a hotarat sa investeasca in cea mai profitabila afacere: imobiliarele americanesti, poate sa-mi scrie direct in blog sau sa contacteze agentul imobiliar de aici:

http://www.manhattanapts.com/sales/saleslist.php?agentid=V1M&type=listing

va urez succes!

Niciun comentariu:

flux-reflux

Clicky Web Analytics