Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt un om normal, îmi place să cred. De dorul jurnalului meu cu coperți verzi din piele și foi galbene, neliniate, m-am apucat sa scriu aici. Sper să vă placă. Si dacă nu vă place, eu tot o să scriu. O să scriu pentru mine și pentru sufletul meu...

cum preferati sa va vopsiti peretii in living?

marți, 18 martie 2008

doua garsoniere transformate intr-un apartament

Ma numesc A., sunt din Cluj si am citit in revista Domus, luna martie, sfatul pe care i l-ati acordat unei cititoare, in ceea ce priveste compartimentarea unei garsoniere. Mi-a placut mult propunerea d-voastra si as avea nevoie si eu de sugestia d-voastra.Sunt posesoarea a 2 apartamente alaturate, cu o camera fiecare (imobilul este in curs de constructie si pot face compartimentarea pe care o doresc). As dori sa imi oferiti cateva variante de amenajare a acestor apartamente. Mentionez ca intentionez sa obtin un apartament cu 3 camere, cu o singura usa de acces(deplasarea acesteia cu 1 mp in spatiul prevazut pentru casa scarilor) , prin desfintarea zidului care separa cele 2 apartamente (inclusiv a celor 2 debarale, trebuie pastrat doar un stalp de sustinere).
Ce parere aveti?


Situatie existenta:


Deoarece structura de rezistenta va permite, puteti face orice compartimentare doriti. Niciun perete asupra caruia vom interveni nu este de rezistenta. In ambele variante propuse, am optat pentru separarea spatiilor in functie de perioada din zi in care le folositi. Cele de noapte, dormitoarele, sunt separate prin holul de acces de cele de zi, bucataria si livingul. In prima varianta, bucataria este separata de living pritr-o usa glisanta din sticla, cu deschidere mare. In varianta a doua bucataria comunica direct cu livingul, alcatuid cu acesta un singur spatiu.

Varianta 1:


Varianta 2:


Spar ca una dintre cele doua solutii sa va fie pe plac. In caz ca doriti modificari, va rog sa lasati sugestiile ca si comentariu la acest articol. Va voi raspunde in cel mai scurt timp.

Un comentariu:

Unknown spunea...

da' la o perspectiva pe zona de zi (in partea de jos a planului) nu te-ai gindit? Adica sa intri pe un spatiu generos, ca de holuri comuniste suntem satui. Si cele doua dormitoare (trebue sa aiba spatii de depozitare ambele) merg inghesuite in partea de sus ca si asa acolo numai se adoarme la televizor.
numai bine.

flux-reflux

Clicky Web Analytics