Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt un om normal, îmi place să cred. De dorul jurnalului meu cu coperți verzi din piele și foi galbene, neliniate, m-am apucat sa scriu aici. Sper să vă placă. Si dacă nu vă place, eu tot o să scriu. O să scriu pentru mine și pentru sufletul meu...

cum preferati sa va vopsiti peretii in living?

marți, 24 februarie 2009

O zi ca oricare alta

Astăzi este o zi normală. Ca oricare alta. Afară este destul de răcoare, activitatiile zilnice sunt aceleaşi, pline de convorbiri telefonice, întâlniri, alergătura. Aş fi vrut, mi-aş fi dorit ca azi să mi se întâmple ceva special. N-a fost să fie. Încă o zi ca oricare alta.

Dar mă simt bine. Aş fi vrut să pot scrie aici ceva special pentru voi, pentru că este o zi în care ar trebui să plutească dragostea în aer, ca o mireasmă plăcută de flori proaspete. Dar se pare că sunt lipsită de inspiratie. Aşa că doar va urez o zi bună, mult mai bună ca oricare alta.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Salutare!as vrea sa intreb un arhitect care a terminat 6 ani de facultate cum e viata acolo. Pe ce materii se pune accentul? E greu sa supravietuiesti la facultate? Si dupa terminarea ei e greu sa gasesti un loc de munca sau proiecte in general? Merita sa merg la facultatea de arhitectura? Eu sunt total dezorientata pentru ca nu stiu ce inseamna sa fii un arhitect si ce presupune aceasta profesie. As fi recunoscatoare daca ati lasa un raspuns sincer la adresa peachandcherries@yahoo.com pentru ca e mai usor sa vad acolo. Multumesc anticipat.

Anonim spunea...

Cu scuzele de rigoare ca te contactam asa, dar deocamdata este o modalitate buna. Speram sa nu ne arunci intr-un colt.Apelam la oameni inteligenti si cunoscuti in blogosfera. Dupa ce vei citi acest comunicat, daca ai disponibilitatea sa te inscrii ar fi ok si cred ca ti-ar placea sa fii si un promotor al blogosferei bucurestene. Poate ne contactezi pe mail ( valecano@yahoo.com )sa discutam. Poti chiar sa ai propriul eveniment despre ceva anume …depinde doar de tine. Pana acum au raspuns pozitiv Serban Huidu si Sever Voinescu...urmeaza raspunsurile de la Cabral si restul VIP-urilor din blogosfera.
Acesta este comunicatul:
"Mesaj important pentru bloggerii din Capitală!
Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc.
Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO.
Trimiteti mai departe mesajul sa circule in blogosfera. Multumim"

Nu este o competitie unde premiile se dau dinainte, vor fi doar oameni destepti acolo...
O seara buna

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

flux-reflux

Clicky Web Analytics